Franciza GSBET – buna in teorie, cu probleme in practica?

Recent am intrat in posesia unor informatii legate de un conflict intervenit intre GSBET si un partener al sau care detine 2 spatii comerciale in care au functionat agentii GSBET.

 

In linii mari proprietarul spatiilor sustine ca GSBET refuza sa-i plateasca chiria pentru luna martie si acest lucru nu ar fi chiar atat de grav  daca  ar exista un dialog intre ei.

 

In plus angajatii GSBET din aceste agentii spun ca au primit preaviz si contractul de munca se incheie la finalul lunii mai (05.2012), timp in care agentiile nu mai functioneaza (nu se mai accepta pariuri in agentii).

 

In aceste conditii partenerul GSBET se intreaba cand va primi chiriile pe lunile aprilie si mai, daca nu a primit banii nici macar pentru luna martie, neprimind nici un fel de raspuns, iar in plus, ei pregatatindu-se sa dea afara angajatii si sa incheie activitatea.

 

Pentru a verifica daca aceste afirmatii sunt adevarate am contactat GSBET si  le-am cerut si punctul lor de vedere. Mai pe scurt am intrebat daca :

–          au restante la plata chiriilor si daca da, de ce?

–          la cele doua agentii nu se mai accepta pariuri desi teoretic sunt deschise?

–          exista bilete neachitate ?

–          intentioneaza sa achite aceste castiguri ?

–          care sunt  masurile pe care le-au luat pentru a plati castigurile pariorilor in conditiile in care astazi este a treia zi in care oamenii nu au primit nici o informatie?

 

Va prezentam integral raspunsul reprezentantilor GSBET:

 

“Stimate Domn,

Va multumim pentru interesul acordat si dorim sa va transmitem urmatorul raspuns:

Casa de pariuri sportive GS BET are obligatia legala de a plati premiile catre jucatori, motiv pentru care a transmis integral banii pentru plata castigurilor catre agentiile mentionate.

In cazul in care partenerul nostru local refuza plata premiilor, rugam castigatorii sa ne contacteze pentru a putea efectua plata castigurilor la numarul de telefon 072 PARIURI sau sesizari@gsbet.ro.

In ceea ce priveste clauzele contractului incheiat de GS BET cu partenerul sau local, acestea sunt confidentiale. In cazul in care, asa cum reiese si din continutul email-ului transmis de catre Dumneavoastra, detineti informatii cu privire la clauzele contractului semnat cu partenerul nostru va rugam sa ni le transmiteti pentru a lua masurile legale in consecinta.

Casa de pariuri sportive GS BET sta in permanenta la dispozitia clientilor sai, incercand sa le ofere servicii de cea mai inalta calitate, cote competitive si bonusuri atractive.

Pentru imbunatarirea serviciilor noastre, GS BET va sta la dispozitie la numarul de telefon 072PARIURI sau office@gsbet.ro.

Cu deosebit respect,

COMUNICARE”

 

 

Se pare ca prinsi la mijloc in acest conflict sunt cei  care au bilete castigatoare si nu pot sa intre in posesia banilor. Sper ca toti  vor citi acest articol pentru a afla cum sa procedeze.

 

Personal raspunsul GSBET mi se pare insuficient si voi incerca sa aflu mai multe detalii despre acest conflict care se desfasoara pe 2 planuri. Vom urmari  cand si cum vor fi achitate biletele castigatoare si  vom incerca sa prezentam cat mai multe detalii despre franciza GSBET.

 

Avem promisiunea unui angajat GSBET de la una din agentii ca la incheierea contractului de munca va oferi mai multe informatii interesante.

 

Deasemeni, daca mai exista cazuri similare, nu ezitati sa ne contactati.

 

 

 

 

 

 

Franciza GSBET – buna in teorie, cu probleme in practica? (ziua  4 de la inchiderea agentiilor)

 

Dupa cum se poate vedea din articolul de ieri este evident ca au aparut niste probleme intre GSBET si un colaborator al sau. Am primit informatii referitoare la faptul  ca GSBET nu-si achita contravaloarea serviciilor prestate de catre colaborator si mai mult nu achita nici clientilor biletele castigatoare. Am incercat sa verific aceste informatii si am luat legatura cu GSBET. Raspunsul lor este pe site si trebuie sa recunosc ca nu am pregatirea juridica  necesara, dar nu cred ca o completare de tipul   “suntem la zi cu plata serviciilor catre colaborator”  ar fi fost o incalcare a unor clause de confidentialitate. Motiv pentru care am mai trimis un email. Din acel moment dialogul nostru  a incetat. Sper ca va putea fi reluat dar trebuie sa recunosc totusi ca prefer un dialog care sa contina si referiri la fapte concrete.

 

Am inceput sa mai citesc pe net despre GSBET si am zis sa incep de pe pagina de Facebook. Acolo gasesc un domn Ciprian Tarevici care posteaza urmatorul mesaj:

“Se pare ca ne-ati luat de fraieri! Am cateva zile de cand ma plimb la agentia GSBet din Marginea pentru plata biletelor castigatoare. Baiatul de acolo ridica din umeri si spune ba ca nu au venit banii de la Bucuresti, ba ca nu stie nimic. Ieri v-am sunat si mi-a raspuns cineva de la cote care a spus ca el habar n-are si sa sun azi dupa ora 10:30. Azi cred ca am dat peste 20 de telefoane sa intreb si eu daca mai primesc banii, dar nu a raspuns nimeni, pana acu’ o ora, cand am reusit sa dau de cineva , dar surpriza, tot de la cote. Mi-a recomandat sa sun si maine dupa 10:30. Mie nu-mi suna bine ce se intampla, eu n-am auzit de asa ceva pe la alte agentii concurente, care mi-au platit tot timpul pe loc. Am si eu o intrebare: Nu vi se pare ca asta e o bataie de joc, sa nu stiu dupa aproape o saptamana de unde-mi iau banii pe bilete?”

 

Mai citesc un pic si vad doua  mesaje  de la domnul  Johnson Bridge:

“Buna, am bilete castigatoare in valoare de aproape 5000 RON, la agentia Marginea din jud. Suceava. Sunt amanat de o saptamana si mi se spune la ghiseu ca n-au primit banii de la Bucuresti. Azi dimineata am trecut pe acolo si mi-au spus ca le inchideti agentia. Ce se intampla cu banii mei? Am incercat sa va sun la telefoanele de pe site dar nu raspunde nimeni…”

si

“a trecut o zi si inca nu m-a sunat nimeni si nici n-am primit vreun raspuns la mail. agentia e inchisa, am emotii pentru banii mei… sper ca nu va pregatiti sa trageti vreo teapa…”

 

Ma intersez  si aflu ca este vorba despre un alt colaborator. Mai mult  “criza biletelor”  a inceput de saptamana trecuta. Posturile pe Facebook  sunt din zilele de luni si marti. Miercuri apare raspunsul la aceste postari:

“Buna ziua, aceste probleme au aparut datorita neseriozitatii colaboratorilor nostri din zona.

 

Pentru a le rezolva va rugam sa ne trimiteti un e-mail pe adresa consultanta@gsbet.ro care sa contina numele dumneavoastra, numarul de telefon si seria biletului castigator impreuna cu o scurta descriere a situatiei existente. In cel mai scurt timp o persoana din cadrul GSbet Bucuresti va sosi la fata locului pentru plata cash a tuturor castigurilor neonorate de catre colaboratorii nostri.

 

Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram de seriozitatea si atentia pe care o acordam jucatorilor nostri.

 

 

Cu o vaga senzatie de déjà vu citesc si emailul primit de mine de la departamentul Comunicare   GSBET  si ce sa vezi :

“Casa de pariuri sportive GS BET sta in permanenta la dispozitia clientilor sai, incercand sa le ofere servicii de cea mai inalta calitate, cote competitive si bonusuri atractive.”

 

Atunci am inteles si  totul a devenit mult mai clar. In timp ce GSBET de o saptamana  sta in permanenta la dispozitia clientilor sai   cu toata  seriozitatea si atentia pe care o acorda  jucatorilor  incercand sa le ofere   servicii de cea mai inalta calitate  toate  aceste probleme au aparut datorita neseriozitatii colaboratorilor. Niste nenorociti acesti colaboratori as mai adauga si eu. Nu fac decat sa stea  toata ziulica langa telefon si calculator stresand GSBET-ul  cu intrebari impertinente  de tipul “dar de ce?” , ” ce se intampla?” sau “cum facem sa platim biletele?”  si pe deasupra se mai si vaicaresc  ca niste ticalosi ce sunt  ca nu primesc nici un raspuns.